Thursday 22 November 2012

zzzzzz

lunch: nasi sesenduk. asam pedas ikan pari yang memang pedas terangat, ulam raja, sambal belacan yang tak sentuh sebab ikan da pedas gile.

result: PB aku rasa mencengkam je. sikit lagi macam nak tercabut cangkuk dia. oh, dan tak lupa kemengantukan berganda.


walaupun begitu, suka sebab tempat makan kali ni menepati citarasa. oh. sudah. jangan aku teringat-ingat dah la yer. silap haribulan membelon lagi aku.
-------------------------------------------------------------------
sekarang kenapa aku rasa hitz.fm dah tak best? suka nau pasang lagu remix. pening aku.
elok2 aku nak dengar, terus mati napsu. 
ni aku nak layan bigbang kat utube.
korean group yang lain aku belum minat.
maybe sebab i is setia pada yang satu iaitu TOP. *muntahla. tak kecik ati pun* haha
--------------------------------------------------------------------
aku nak tido ni. port takde plak. padahal kepala da weng. cuaca plak hujan. sejukk je feeling2 membuta.
zzzzzz~~

No comments:

Post a Comment

Hiking Fuji 2019 for the first time

Assalamualaikum.... Post kali ni panjang sikit sebab aku malas nak buat banyak2 part. 31 Ogos yang lepas, aku dan 10 lagi line up be...