Wednesday 21 November 2012

blurr is my middle name?

minggu ni kan
setiap pagi nak gi kerja, aku akan ingatkan diri sendiri untuk renew license
thanks to polis yang buat road block last week
lantas aku pun jadi alert bahawasanya lesen nak mati sebab bday nak dekat
kan sekarang diaorg buat lesen mati time besday
kalau lupe jugak memang kau saja jela tu nak buang duit bayar denda

so, tadi kemain la nak turun lunch kengkononnya sebab boleh sekali harung renew lesen
ape kaitan tah makan dengan lesen kan. ni semuaa alasaaan....hewhew
da kenyang semua, aku dengan konfiden milonye gi kaunter myeg and cakap nak renew
nasib baik la tokey tu check. dia kata, eh, u punya mati 2013.
yang aku plak blurr. aik, aku rasa macam dah setahun aku renew
tengok balik, eh, betuulll la..
bulan 7 itu hari masa dia mati, aku dah renew untuk setahun. kira date mati lesen is next year punya besday laa..
apesal tah aku ni sekarang kemain lagi blurr.
nak kata bizi, yelakot. bizi pikir. tapi mata dengan tangan gi layan fb la, blog la.
padahal aku boleh tahan banyak kerja.
mood menten jee mood tak kosser.
tak kosser nak buat apa2.
mak aku kata aku ni kuat sangat berpikir
habis tu macam mana?
aku belum jumpa lagi button untuk stop berpikir kat diri aku ni
kot2 ada sesiapa tau kat mana boleh jumpa button pause berfikir, sila inform aku ye
aku nak beli.
mungkin boleh la kot nak aku pause berfikir, bagi aku kerja.
tapi dengan syarat kerja yang aku minat ler
eh, siap bersyarat bagai plak.

bulan doblas punye audit assignment dah kuar date.
so far 3 minggu tu aku da fully book
macam tak bagi aku can je nak tender surat resign
surat dah redi je ni
tinggal lagi kerja takde. huhuu
aku tak rasa aku berkembang (selain badan) kat sini.
macam mana nak explain pun aku tak reti
pura2 je la korang faham yer

january tahun depan pun da naik nama aku weih
apekah semua ini?? jangan2, saya tak terlibat dengan mana2 artis. eh?
company kecik ni ada pro and cons dia. so far yang cons nye banyak dah aku jumpa
tapi aku rasa half of it penyumbangnye adalah diri sendiri
dah genap nambulan aku kerja sini nanti aku evaluate balik perasaan ini
eh, lagi bape hari je kan nak habis probation?

semalam aku punya earphone sudah k.o
so pagi tadi adalah pagi yang suram tak dapat dengar suara TOP
ni aku dah beli baru. gigih mencari earphone kengkonon semangat sikit buat kerja dengar suara beliau






*gambar2 adalah ihsan orang ramai di google


hensem. kacak. kiut. comel. bergaya. tinggi. putihh.
itu belum aku cakap sore dia macho...wahh...pengsaaann~~~~~~~~~~~
TOP!! saranghea 

No comments:

Post a Comment

Hiking Fuji 2019 for the first time

Assalamualaikum.... Post kali ni panjang sikit sebab aku malas nak buat banyak2 part. 31 Ogos yang lepas, aku dan 10 lagi line up be...