Tuesday 27 November 2012

kepala yang pening

nak demam. pening kepala. terus dah nak merencana untuk MC tomorrow. eh. kalau malas tu mengaku je la kan???
pening maybe sebab tadi skip lunch. hebat katonyo. dah heavy bfast kengkonon perut boleh bertahan. tapi apakan daya. saya insan biasa punyai perut luar biasa. sudah pakai PB bagai masih terasa lapar bergelora.  kol 5 dah rasa macam tak best. nasib ada nestum. jadilah nak alas perut walaupun tak sampai 10% pun beralas.
ingat nak lari balik awal la. teringat2 ceklet Daim kat rumah. Dila dah balik from Langkawi. dapat la Daim sepeket, hershey sepeket. takleh banyak2 nanti kencing manis. heh.
barang dapur pun nak kena top up T_T. malas nye nak melangkah ke tesco. tapi tesco jugak la pilihan hati kalo nak beli barang basah pun.

dalam pening2 melawan perasaan lapar, sempat jugak la layan BigBang Dokumentari. tak full pun tengok sebab tengah ada kerja and rakyat ofis pun ramai. kalau tak, konfirm itu je aku hadap. ni jugak reason kenapa aku tak turun lunch. layan daripada ep. 9 sampai 11. mengalir jugak la air mata. it's not easy to achieved what they have achieve today. old story? lantakkkk. aku kan baru nak jatuh chenta dengan kpop2 ni. so far telinga aku masih memilih lagi la nak dengar lagu yang bukan layu-layu. and muka penyanyi taleh nak jambu sangat nanti aku pening. maybe sebab dah register dalam kepala, makhluk jambu comel adalah wanita. so, kalau group lelaki (obviously sebagai wanita normal, aku akan search group laki dulu)yang terover jambunye serius halwa telinga aku taleh digest. matiklah kan adik2 semua kpop fan T__T

TOP yang dulu pun memang dah hensem di mata aku. inikan sekarang. born in 1987 meaning he's my sunbaenim/ oppa. sukee...okla. nak berangan sensorang dapat jmp TOP.


No comments:

Post a Comment

Hiking Fuji 2019 for the first time

Assalamualaikum.... Post kali ni panjang sikit sebab aku malas nak buat banyak2 part. 31 Ogos yang lepas, aku dan 10 lagi line up be...