Tuesday 23 April 2013

Kerja yang jadi menyampah bila dapat team yang mampu menyampahkan hati ini

Pehh...geram la pulok
Kau lambat review my kerja,
kau reply last minit lepas tu suro aku habiskan sisa2 kerja kau tu???
padahalaku dah bagi sebulan lepas kot! and aku dah cakap I'll do what I know, *use la ur expertise to fill in the gap* (*itu aku tambah dalam hati)
tetiba nak suro aku pulak
lepas tu boleh cakap apa??????

"Please revert to me a.s.a.p"

hekmu asap!! kau yang bagi lambat lepas tu nak suro aku yang jadi macam sotong buat itu ini 
hello, i pun ada kerja ok. 

and sorang lagi pun sama. buat rilek dia aje.
working as a team doesnt mean u can dump everything to ur junior and u can go rilek focusing on one assignment only. 

No comments:

Post a Comment

Hiking Fuji 2019 for the first time

Assalamualaikum.... Post kali ni panjang sikit sebab aku malas nak buat banyak2 part. 31 Ogos yang lepas, aku dan 10 lagi line up be...