Monday 8 April 2013

The Moan-Day =P

Tak suka isnin. isnin hari banyak kerja
lagi2 kalau minggu sebelumnya dah outstation
tapi takpe. kite ranting sini kejap lepas tu kerja balik =)

Semalam rasa macam pendatang sangat dekat seremban
alkisah aku nak gi potong rambut tapi tatau kat mana
padahaall kampung halaman sendiri kot. 
rasanya aku kena kurang2 kan la perangai si tenggang yang jarang balik ni..haha..
habis area rumah aku ronda. 
i dont went that far sampai ke bandar la tapi. 
takde saloon yang menepati citarasa. *tangan ke atas* haha
saloon yang biasa aku pergi tu untuk perempuan je. so, selesa sikit. 
last2 serah diri kepada omma....

beliau otter sana, otter sini last2 rambut aku pendek cam laki T____T
ringan memang la ringan kepala ni tapi rasa ralat
sebab lepas syampoo biasa aku akan cium2 rambut ini tak dapekk
lepas ni nak makan sayur banyak2 nak bagi rambut cepat tumbuh..hahahahoho

No comments:

Post a Comment

Hiking Fuji 2019 for the first time

Assalamualaikum.... Post kali ni panjang sikit sebab aku malas nak buat banyak2 part. 31 Ogos yang lepas, aku dan 10 lagi line up be...