Tuesday 9 April 2013

Hari yang tak berapa bagus

This morning I woke up earlier than usual. 
I even managed to cook for my lunch. Nak bawak bekal katonyoo...
I even went to work earlier than usual (of course la kan kalau dah bangun awal =P )

Singgah petrol station nak isi minyak
pastu pam tayar
and detected tayar dah penyekk
takpe, kita teruskan usaha pergi my regular workshop kat seksyen 15

and the abang workshop tu try pam...
nampak elok je tayar tu balik
so i wasnt worried. maybe tersalah pam tayar kott sampai kempis jadinye T__T

and all the way ke ofis. half an hour jugak.
suddenly dah nak sampai ofis, tayar tu penyekkk balik.. hwaaa~~
apekah? mungkin dia bocor tapi kecik so orang tak dapat detect. 
so bila dah jalan jauhh baru dia penyekk balik. 

awatlah tayar weihh... apsal tak penyekk masa kat s.alam lagi?

and the best thing is takde orang pun tau kat Hartamas ni kat mana ada workshop motor. 
kalau kete tau la. 
itu hari masa aku eksiden pun diaorang kata kena hantar jauh kat mana tah. 

so, sekarang aku tengah tak ketahuan. 
memula ingat nak gi beli je tiub pastu pasang sendiri
lepas tu baru aku ingat, 
aku mana reti bukak2 tayar ni. apatah lagi pasang balik...T__T

ni aku tatau lagi macam mana. 
dah dok hantar SOS kat kengkawan yang aku rasa boleh tolong.
ada yang tengah outstation, ada yang tengah kursus la

kita doa jelah ye jap2 gi ada jalan penyelesaian dia. 

menyesal sungguh tak dengar gerak hati. 
kita sometimes kan boleh ada 6th sense. 
tak sedap hati la, rasa semacam la.
tadi aku rasa macam kena tukar jugak tayar 
tapi tak tukar sebab aku kedekutt..hahahaah...padan mukeee

ni dah menyusahkan orang, 
lagi haruu...hwaaa....

and lagi best lunch box tertinggal rupanya. 
kemain la gigih masak pagi2 
sekali kau boleh tinggalkan kat rumah =(
lapauuu gile ni. aku dok makan instant porridge je.

knowing myself, aku tau sangat jap2 lagi ni mesti lapau balik
hwaaa....apekah hari yang tak bagus untuk aku =(

No comments:

Post a Comment

Hiking Fuji 2019 for the first time

Assalamualaikum.... Post kali ni panjang sikit sebab aku malas nak buat banyak2 part. 31 Ogos yang lepas, aku dan 10 lagi line up be...