Thursday 18 April 2013

Sangat Random

Apekah? tetiap minggu dapat jemputan kawin plak ni...
bila cakap musim mengawan korang tak caya
tapi sorang sorang hantau kad kawin . . . 

Congrats in advance ye girls
Takde aral insyaAllah aku datang =)

Semalam baru borak2 dengan senior UiTM Segamat dulu
topik kitaorang tak lain pasal kawin
rupanya, budak bilik aku semua dah kawin melainkan iolls T__T
pastu tetiba hari ni ramai2 hantau jemputan lagi...adeehh


Dila, if u read this: Ko bilaa??haha
*sebelum orang tanya, baik aku tanya..

2,3 hari ni panas melampau
Aku punya cubicle plak tu yang tak dapat ekon.
Cubicle sebelah ni pun tak dapat tapi ada kipas direct kat beliau
Apolah nasib merasa sauna kat ofis. 
Itu belum lagi kalau aku turun ofis gi makan ke apa
Konfirm berpeluh sakan.

nak buat kerja pun tak best je feeling..hewhew
and lately aku start usha2 balik kerja lain
mana tau ada rezeki kat tempat lain
yang sekarang ni ok je, cuma ada sikit lemas
lemas dengan environment baru, mcm2 la

oh, and tadi nisa baru lepas beranak anak pompuan
tu dia, memasing laju je langkah noo
tah2 time aku sok, memasing datang bawak stroller =P

*edited*
Nur Alia Zulaika Kamarul Fadli
tu dia gebus la budaknye. 
bapak eh dah upload, cepat2 iolls curik gambau
nti la kak auntie ida datang melawat ye. jangan nakal2 
semoga jadi anak solehah 

btw, semenjak dua menjak utube ada iklan ni irritating betul
lagi2 kalau aku dok dengar playlist
elok2 suara TOP pastu tetiba iklan Digi la, mekdi la
nasib boleh skip, tapi still tak suka!!


No comments:

Post a Comment

Hiking Fuji 2019 for the first time

Assalamualaikum.... Post kali ni panjang sikit sebab aku malas nak buat banyak2 part. 31 Ogos yang lepas, aku dan 10 lagi line up be...