Thursday 11 April 2013

Gatal gusi

Pura-pura bizi hari ni..hewhew
macam tak biasa kan... =P

Semalam aku rasa something cam tak selesa kat gigi
ingat kan makanan terselit >_<"
tapik tengah merempit, dalam hujan plak tu
so bersabar la kitew ye sampai s.alam baru check

masuk je rumah, bukak baju hujan semua
next thing is check gigi..hahahaa
sebab benci rasa tak best je
sekali rupanya.....
gigi bongsu nak tumbuh =)

tetiba rasa muda remaja gitu nak tumbuh2 gigi.
gusi takde la bengkak ke apa
mungkin belum lagi kot sebab aku rasa baru tumbuh ckit je
cuma aku ada rasa cam gatal sikit.heh.

comel tak kalau dalam kes ni, aku nak guna terms teething??  lalalala~~

aku pernah jumpa orang sakit gusi sampai makan takleh, bercakap pun kurang
lepas tu pemarah. 
jangan dibuat sakit bukan2 kat tempat client dahla.
takut ada file jadi UFO sesat plak. haha. ok tak kelakar -_-"

esok saya adalah cuti...yeayy! 
saje nak membazir Annual Leave ;)


No comments:

Post a Comment

Hiking Fuji 2019 for the first time

Assalamualaikum.... Post kali ni panjang sikit sebab aku malas nak buat banyak2 part. 31 Ogos yang lepas, aku dan 10 lagi line up be...