Tuesday 30 April 2013

sembang-sembang VCOA

Masa mula2 start buat COD untuk VCOA, aku ragu2 dengan diri sendiri
yelah, dah la jarang ada kat rumah kang orang nak COD payoh
lepas tu dengan pakej tatau jalan pun satu hal 
tapi Alhamdulillah so far takde masalah

so far kalau nak suruh jumpa mana2 iolls ok je
cuma jangan terkejut-terkejut sangat arrange. hehe...

Aku segan nak tanya sensorang punya testi actually..
kalau tengah borak2 baru aku tanya je la indirectly

member aku dya, hari tu aku kasi dia sebotol testing
dia kata kalau makan rasa tak sedap. rasa kelapa T__T
so, dia picit and sapu kat muka. habis sebijik soft gel tu dia sapu habis
rasa tegang and smooth je muka

nanti nak ngedate dengan dia, nak tengok sendiri kulit muka dia =)
bab rasa tu aku memang takleh tolong
sebab lain orang lain lidah
aku rasa makan nasi tanpa cili sangat tak best 
tapi ada orang tak suka cili sebab nanti sakit perut..gittuu

the best part pasal VCOA ni dia pun boleh guna untuk luaran, 
so takde le alasan kata membazir ke apa
sebab takleh consume, ko pakai je la macam mask sebelum tido. settle. 

pada aku, sedap jek soft gel tu nak kunyah 
telan gitu pun boleh =)

aku punya personal experience yang so far aku rasa the best is 
VCOA membantu aku 'membuang' pagi2. 
setiap pagi bangun memang tak fail ke toilet
so, badan pun rasa ringan je~~

and after bfast memang aku akan amik sebijik 
untuk bagi tenanga and kurangkan rasa ngantuk / lesu bila kat ofis

ada orang makan supplement macam2 
tapi aku belum mampu lagi nak invest sampai beratus-ratus beli macam2
so, as for now, VCOA ni lah yang aku consider as supplement aku
murah pun murah. sebulan RM40 sajee
and aku dah amalkan sejak dia launch January itu hari.
lebih kurang 4 bulan =)

Kalau orang shah alam nak COD dengan aku dialu-alukan
RM40 je sebotol tahan sebulan
pada yang susah nak berry, digalakkan try =)


Sms: Ida (013-7960028)



No comments:

Post a Comment

Hiking Fuji 2019 for the first time

Assalamualaikum.... Post kali ni panjang sikit sebab aku malas nak buat banyak2 part. 31 Ogos yang lepas, aku dan 10 lagi line up be...