Saturday 25 August 2012

kerja dan jenjalan raya?

next year i'll be 25
tahun untuk settle down
bukan settle down kahwin saja uolls
tapi untuk kerja juga
kena ada kerja yang stabil
yang secure
yang u can declare in relationship with for the rest of ur life

seriously
i need to seriously job hunting

tadi meet up dengan gegirl uitm shah alam
pheww...masing2 boleh tahan kerja
wah, bolehla settle down kawin kalo da rs secure
asyikk la kan pikir kawin
masak pun stail campak2 lagi
rumah pun kemas2 sekejap pastu sepah balik
baju pun malaih nak basuh
ada hati nak kawin
hwaa...matikla makcik2 luar sana takut buat menantu
hahaha...

slow2 ida
first thing first
settle tanggungjawab dulu
baru commit dengan benda lain

baiklah
nak siap2 gi keje kfc plak ni
tapik ngantok
kot2 nampak orang mata cam panda jual ayam
jangan la tanya kenapa
sebab siang tadi saya gi beraya
wahh, nak macam panda je. mentang panda comel
padahal kalo ngantok, muka cam zombie...heee..

ada satu je ni gambar.
cilok dari fb
bebudak ni lems upload.
wahh, sukati kata orang lems
padahal sendiri loser tadee kamera
maka, kerana tadee pilihan
terpaksa la kamuorang hadap muka joyah saya T__T


kawan2 kelas saya ni cecantik je. petite je memasing. iolls pun nampak cam petite sebab berjaya sorok lelemaks...ni pun tak semua turun. takpela, plan yang ad hoc je pun. 2 rumah je gi. tu pun perut da bulat semacam. tahniah la saya makan tak hingatt. konon jaga hati tuan rumah....hahahahakkktuuiii


No comments:

Post a Comment

Hiking Fuji 2019 for the first time

Assalamualaikum.... Post kali ni panjang sikit sebab aku malas nak buat banyak2 part. 31 Ogos yang lepas, aku dan 10 lagi line up be...