Tuesday 7 August 2012


Rindu nak gi Tarawikh T__T

1st week puasa, ada kat Bt Pahat for audit

2nd week puasa, aku chotti plak =P

Ni da masok 3rd week, masih lagi chotti =(

Hopefully esok boleh start pose balik

Next week da 4th week pose.

Rasa rugi plak bila diberi cuti ni…

Tapi, sebagai perempuan, haruslah bersyukur
Itu tanda, saya masih normal =)

Ritu hantar sms Ramadhan…memang jadi kebiasaan nak wish…

Kepada majority dalam contact list.

Iyolah, tadee la semua. ada yg da bertahun tak contact,

Kang bagi wish puasa, pastu Tanya aku sape, tak ke nanti sentap iolls?

Ngeee…vengong kan. Nombor lelama pun aku simpan.

Malas nak check sekor2 nombor wujud lagi ke tak. huuu…

Tapik kan,
Bila da tengah2 bulan puasa baru sedar,
Ada orang yang aku tak wish lagi…

Main reason being he’s no longer in my contact list.

Huahuahua…tapik nombor tu aku still hafal, and kitaorang bukan la gaduh ke hape

Cuma aku kan ada penyakit kuat sentap

So, bila da tersentap, aku delete nombor dia. Bagi aku tak mencari2, and pastu bagi mengelakkan sentap menyentap ni. Yela, tak semua orang faham and boleh terima kesentapan aku.

Yup, times grew us apart.

From best friend to-

Good friend to-

Just friend to-

 Somebody that I used to know.

And I’m the one to blame. Salah saya pelupa, pastu kuat sentap plak..

Bila dengar lagu Gotye tu, mula la aku akan feeling lelebih…hahahaa…sila tau saya gedik

Cuma, sometimes, when I feel like needing someone to talk to, he still appear in my mind. Macam automatic gitu…

Tapik kan, aku kena adil la…betul tak? I need to give him space to live peacefully and perhaps without me. Even dia kata kita remain friend, tapik kan, ayat dia cam nak jaga hati aku jek…macam terpakse.

So, lebih baik saya senyap je macam orang gua.

Ye, pasal wish tu, dia pun tadee nak wish aku, maybe terlupa kot. So, ai segan, ai pendam je wish tu. Wish dalam hati…hahahaa…bengong.

Bukan pentakut, tapi ntah…

I know, somewhere, somehow, he’s happy with his life now. Life w.out me. life with someone that will appreciate him more as a friend or maybe as a lover. sebab, aku as a friend pun fail, so tak layak rasanye nak...nak..alamak ape yer......nak be part of his happy life. 

tu kalau sape jadi husband aku, kena banyak sabar. kalau dengan kawan pun aku boleh tacing, dengan orang tersayang, tah ape la emosi aku nanti..

And ritu, ada sorang customer ni, muka dia ala2 macam kenal je.

Macam sorang lagi someone that I used to know.

Dia ni missing in action. Tetiba senyappp je. So, I conclude that maybe he’s living a better life out there. So, takpela…

Tapi bila Nampak customer yang iras2 tu, terus macam tersentak gituhh..

Cam, eh, ni bukan macam si polan tu ke? And I was like, alamak…teringat =’(

Rindu tak bersebab. Susah jadi orang banyak emosi ni, macam2 hal nye.

And bila tetiba si polan tu msg kat fb, I was like….=D =D =D

Senyum sebab rindu terubat… dia kawan yang baik, Cuma aku je tak…hewhewhew….

Tak jumpa, atleast Tanya khabar je pun okieh da. Puas.

Tu sekarang kalau masok keje KFC, aku suke nak gelak puas2, nak kacau2 bebudak ni, nak kacau2 manager. Bagi distract kan diri. And, yes, bagi mengelakkan perasaan attach2 ni. Kang ada yang sentap tak pasal2…so, bila da bizi and penat gelak, aku pun tak sempat nak tacing2…

Ni pun kat ofis, semua orang dedicated buat keje. Nampak busy je memasing. Banyak benda diaorang da buat. So, aku tinggal nak melopong je…daripada layan perasaan, aku pun blogwalking. Takpun kalo boring2, bukak website Bursa Malaysia, tengok latest announcement by client, takpun bukak website bank Negara….saje, busykan diri…hewhew…walaupun tadee keje sesangat, tapi badan adalah penat jugak ok. Sebab aku taleh tidoo…hwaaa….ni kalo time study dulu, mesti da tersengguk sengguk tido dalam kelas. Ish, rindu plak time study…time exam…time gelabah ayam…time rasa stress study nak cepat2 habis pastu keje…hahahahaha….





No comments:

Post a Comment

Hiking Fuji 2019 for the first time

Assalamualaikum.... Post kali ni panjang sikit sebab aku malas nak buat banyak2 part. 31 Ogos yang lepas, aku dan 10 lagi line up be...