Monday 27 August 2012

penat...
super penat
tadi bizi, staff plak tak ramai
siap dengan pakej sakit hati dengan manager cibais tadi
tetiba aku terpikir

what am i doing here
working until late night

nak kejar apa sebenarnya?
in the end apa aku dapat nanti?
monieh tu sudah tentu
tapi berbaloi ke dengan apa yang aku sacrifice selama ni?
rehat tak cukup
offday tadee
yela, consider tadee la since weekdays fulltime kat hartamas (kalo dulu fulltime belajar)
weekend plak kat kfc je
kawan2 pun makin jauh

rasa life sendiri so narrow
takde improvement
during studies, ppl know i'm doing part time
by the time convocation, ppl still heard that i'm still with kfc
and 3 months after that, still as if i cant be separable with kfc
2 years plus doing part time
each time pun rasa cam zombie je sebab asyik la ngantok
pastu takpat bermesra bergosip sosial dengan kengkawan tacing
pastu mula la grumpy

tapi takut jugak nak wat decision ni
macam tak caya je
yelah, da terbiasa kot for the past 2 years
every week i'll be planning my schedule

next week tetiba ada member wat open house 
tacing la sebab dah plan kerja time tu
see, takkan aku nak jadi orang gua
tak jmp orang, tak kenal2

takpela,
since berhenti kerja ni sangat la macam susah gila
macam proses nak clash je untuk seorang bernama saya
maka
mungkin nak amik cuti rehat
untuk tenangkan fikiran dan fikir sedalamnya
ya Allah, permudahkan lah.
feeling da betul2 kenot go ni
T______T

No comments:

Post a Comment

Hiking Fuji 2019 for the first time

Assalamualaikum.... Post kali ni panjang sikit sebab aku malas nak buat banyak2 part. 31 Ogos yang lepas, aku dan 10 lagi line up be...