Wednesday 29 August 2012

gangster lencun

bergolek golek kesedapan iolls tido pagi tadi
nyaman jee
mana taknye,
hujan lebat uolls
sekali terjaga, teringat iolls still ada audit fieldwork
chehhh
baru nak termimpikan prince charming.

masa kuar rumah, hujan macam da slow down sikit
so iolls malas nak tunggu, redah jela
sekali cheeehhh
lencun hakuu
sejuk okieh
rasa cam nak masok bawah selimut je

hari tu team mate iolls tanya
aik, banyak lemak pun sejuukk??
wah wah wah
ini lemak tiruan je tau
matiklah taleh terima kenyataan
hahaha
ntah.
aku pun pelik 
aku lagi rela tido berpanas dari sejuk menggigil

start this week sampai la october
every week ada audit fieldwork
tatau la nak hepi ke apa
bizi tu best la
tapi kalo buat kerja tapi rasa cam robot tatau apa kau buat
pun tak best jugak kann??
nvm, i'll stay until habis kontrak
ada lagi 4 months pun nak testing
kalau betul passion tadee
ai akan tarik diri dari profession ini
hwaaa...bajeettt
yela, aku tak rasa semangat
asyik la lemau je kan 
harus lempang je seorang saya bernama ieda ni...huuu

oh, btw, hari tu ada budak pizza kata aku jalan cam gangster
gangster?? of all the comparison?
gangster?ommoo....
mana taknye, lemak menebal, tangan susah nak kepit2
maka nampak la macam gangnam.eh
mari sentapss dan nangis T_____T

panggggg.....

so, bila da lencun kena hujan pagi tadi
teringat dan terus wonder
apekah gayanya bila gangster lencun berjalan??
hwaaa....tadee ke nak sponsor london weight nih.....................................?

No comments:

Post a Comment

Hiking Fuji 2019 for the first time

Assalamualaikum.... Post kali ni panjang sikit sebab aku malas nak buat banyak2 part. 31 Ogos yang lepas, aku dan 10 lagi line up be...