Friday 24 August 2012

tetiba rasa nak tacing.
hwaa...matiklah diri penuh emosi
aku kan buat 2 kerja
satu fulltime, satu part time
ntahla, aku macam susah je nak lepaskan yang part time ni
yang selalu aku dok kata nyampah2 tu
huahuahua....nyampah tapik sayang
yelah, lama kot dah 2 tahun 3 bulan.
since aku belajar lagi kan

sometimes pagi aku kerja kl,
malam kerja kfc
weekend kerja kfc full time.

so, masa aku banyak di habiskan dekat 2 tempat ni.
other than that, sama ada aku atas motor,
dalam bilik air mandi, makan or tido....

ada kawan2 yang mengeluh kata susah nak reach aku
call2 tak angkat
lorr...setakat call sekali, pastu give up
pastu nak marah...aiyooo...
aku bkn banyak kredit slalu nak call balik kan
so, aku akan sms kata bizi
tapi kalo tak dapt sms tu
sila gunakan kuasa imaginasi bahawa aku mungkin da tido, tengah mandi or tgh rempits

yelah, aku tau aku ni cam melecehkan orang je
susahkan orang je
bajet bizi je
nak buat macam mana
aku bukan orang ado2

pergh, tah pape nak tacing kan petang2 ni
yela, tayah la nak nyampah ke apa kan
sedih tau
aku kerja ni ingat tak penat ke
aku bukan mengeluh ke apa
tapi tahla...
sedih...kita bizi tetiba orang nak nyampah2.
terasa macam aku ni jadi bebanan sangat
gi la geng dengan orang yang tak bape nak bizi tu kan
aku bukan kawan senang susah korang kann

pergh, hujan plak kat luar...
lagi la tacing.
satgi balik kerja tempuh hujan, basah kuyup
lagi syahdu.

doakan la aku jumpa jodoh orang kayo
dato ke anak raja ke
tayah la aku kerja...dok rumah je
so, tadee la bizi susah nak cari kan..
wahh...matiklah si demok berangan kawin...

semalam aku offday kfc
ada orang belanja tengok expendable
tak dapat duit raya, wayang raya pun jadilah katonyo...
cehh, time aku tak bape nak bizi tadee plak nak call kan
matiklah emosi tak habis2..huuu...

expendable cite dia tak feel la plak.
lantok la orang kata best ke hape
tapi aku rasa yang kali ni punya macam poyo2 je
tetiba dalam kesusahan ada je orang datang tolong
macam tahpape je
tak thrill langsung....
pastu over ok bunuh orang
memang nampak bunuh untuk dendam bukan sebab nak keadilan ke ape
pastu siap hero hensem yang mati tu, konon askar cite kesengsaraan kat Afghanistan
kena serang dengan Taliban la bagai...\
cehh, orang emerika ni memang suka nak tunjuk diaorang mangsa
saiko ok...
dunia pun tahu kot hakikat orang Afghan kena lagi terukks
tapi ape2 la..
janji kesimpulannya, tak bape nak feel.

kalo orang yang belanja tu tau la ni
mesti sentap...
sebab beliau eksaited tengok untuk 2nd time
aku compare dengan yang before ni
tu yang rasa kali ni macam so-so jeeee

before tu, masa belum meet up lagi
aku jenjalan dengan perut bergelora
MV punye food court boleh tutup plak....
potong stim betul
aku da la terbayang2 claypot
pastu dengan stress sebab sesat 2 kali kat area yang sama,
lapar lagi..
maka haruslah aku moody sikit
last2 makan kat beger king
makan sensorang T___T
meja area dinding da full.
so, taleh la feel forever alone makan ngadap dinding
sebab meja aku ngadap orang,
and aku segan giloss
maka aku pun makan lelaju pastu blah
pastu perut rasa sengkak
takpat nak beli chatime walau aku teringin
sebab blotted gile rasa.

vah vah vah
cite pasal makanan terus lupa sentap ke tacing ke
hahahaa...dasar...
ekceli, aku kalo tacing lama2 pun orang wat tak reti je
balik2 kang aku pujuk diri sendiri
so, kesimpulannya
aku luahkan perasaan kat sini je
huuuuuu....

da kol 6 ni...
luar still hujan
redah je la kan...

next week and week2 seterusnya sepanjang september
aku punye timetable full dengan audit fieldwork
junior je pun so macam assistant la lebey kurang
so, aku harap aku sempat la hapdate sesikit
kot cite da lama2 simpan kang aku lufeer.
pastu da la aku tak suka draft kat microsoft word. tak feel.
ah, tu mgu depan2 nanti aku pikir
as for now, ai nak pulang...yihaaa~~~


No comments:

Post a Comment

Hiking Fuji 2019 for the first time

Assalamualaikum.... Post kali ni panjang sikit sebab aku malas nak buat banyak2 part. 31 Ogos yang lepas, aku dan 10 lagi line up be...