Tuesday 2 December 2014

Dear Ida?

 Dear Ida,

Setiap kali Isnin kau selalu rungsing
takut uniform tak muat sebab on weekend tak sedar makan banyak time kenduri kawin *yelatu*
tapi bila Berjaya sarung je kau terus lupa diri

morning break makan
lunch pun makan
belum kira in between munching
kau tak ingat ke kau kena diet? haha

ituari kan dah turun 5kg,
kenapa naik balik 6kg?
kau ni matematik kemain A tapi....tapi..
tau tak ni maksudnya apa?
u are 1kg heavier!
eh, jangan nak pura2 terperanjat la

kenapa aku je semangat nak kurus
tapi kau ni degil boleh tahan?
nak buat macam mana lagi?
takkan nak tunggu Faizkhaleed (*dia ni peminat ostronot. hihi) depan mata and paksa?
hahahamboiii dia tu......

ni nak masuk 2015 azam kurus 2014 gi mana?
ish, kau ni la kan.
pipi bulat tapi degil (ada kene mengena. percayalahhh...)

chaiyok2 dengan kerja baru
stress are allowed but don't over-stress
sikit2 dahla

kata nak kumpul duit
macam2 kononnya wishlist la, bucket list la, nak kawin list la
tapi seronok berbelanja eh.
aku peratiii je

aku harap lepas baca ni kau dapat berubah
kalau tak...

kalau tak kau bedah. pffttt....



Sincerely,
Your-slim shaddy-like-Angelina-jolie inner voice

No comments:

Post a Comment

Hiking Fuji 2019 for the first time

Assalamualaikum.... Post kali ni panjang sikit sebab aku malas nak buat banyak2 part. 31 Ogos yang lepas, aku dan 10 lagi line up be...