Wednesday 19 December 2012

wedding lagi


The ever gorjes pengantin and hubby


~The perasan gorjes pengantin's friend~

ni wedding hari ahad lepas. ihsan pern dengan ainul.... gambau dengan pengantin ada dalam kamera si ain. itu aku tatau tahun bila boleh dapat. 
tahpape je senget badan padahal orang lain pandang depan. saje taknak orang tau diri kau lebar kan. agagaga... gambar pun taleh nak besar2 sangat bagi nampak efek diri ini kecik. 
the wedding was held at Kampung Pengantin, Jln Genting Klang. nice je...pengantin lawa, dewan cantik, tetamu2 pun gojes. tetiba aku rasa very the awkward sebab aku datang simple aje. T___T

kenapa tah dengan aku. gamaknye selalu sangat minum air semut kot. aku tanya orang jalan ke sana, google bagai, member pun dah bagi instruction kata kena lalu bulatan pahang, lalu area setapak and ekceli pernah je gi rumah k.uya kat setapak tapi tetappp jugak la sesat. 2,3 kali tanya orang. ikutkan nak nangis dah sebab penat kerja siang, malam sesat pulop... tapi, member bukan kawin tiap tahun. beliau dah besar hati jemput, kita haruslah besar hati datang. 
sampai2 orang dah half way makan. manusia punya la ramai. aku duduk semeja dengan mereka2 ni tapi makanan sudah yilekkk... sob. sob. sape suro lambat...

anyhow, misi adalah jumpa pengantin bukan makan ( ko tak suka makan kan ida?*sarcasticly*)
pengantin sangat la gojes. 7 years ago pun gojes jugak tapi maybe sebab lama tak jumpa, bila jumpa like "wahhhhh........chantekknyaa"
tahniah Anis Afiqah for your wedding. Kamu sangat chantek, sangat padan. semoga dimurahkan rezeki dan kekal bahagia hingga ke syurga. 
this wedding kira penutup jemputan from kengkawan for 2012. dah ada pun yang jemput untuk bulan 1 tahun depan. aiyooo...
ada 2 upcoming invitation next year from people dalam gambar itu. selagi dijemput, takde aral insyaallah aku datang. 

No comments:

Post a Comment

Hiking Fuji 2019 for the first time

Assalamualaikum.... Post kali ni panjang sikit sebab aku malas nak buat banyak2 part. 31 Ogos yang lepas, aku dan 10 lagi line up be...