Wednesday 5 December 2012

jeans tipu

lepas makan je pening kepala. banyak nau ajinomoto ke apa. 
dahla aku macam tak paham je nak review apa ni. 
lagilah bertambah mabuk.
aku rasa the biggest threat so far is diri sendiri yang blurr.grrr....how la?

aku dah apply cuti untuk tahun depan. ya. january 2013 okeih. kena bertindak pantas sebelum nama aku naik untuk mana2 audit. tapi agenda bercuti aku belum tau lagi. tak plan apa pun lagi. saja nak cukup syarat legakan hati yang bahawasanya aku akan bercuti....hewhew...

bulan 3 adik angkat aku kawin. oih. adik2 kawin dulu ni ape kes?? takde aral aku datang je tapi jauhnya kemain. kat hujung malaysia nun. kematu kalau nak drive all the way. tapi nak naik bas pun lagiii boleh tahan kematu...aci tak kalau aku pos hadiah je?? tapi kang kecik ati plak diaorang. yelah aku da berjaman tak pulang ke kampung...family sendiri pun payoh inikan family instant....i cant promise you anything la adik. 24 march tu jauhh lagi. apa2 boleh jadi dan silap2 aku kawin dulu dari ngko.hewhew... haaa, tengok tanak jugak kalah. T__T

semalam gi uptown otter seluar. on the way tu rasa apsal la macam lama sangat tak datang uptown. dah sampai baru ingat, orang ramai, keadaan  sesak, malam sejuk2 and parking terhad. benda2 macam ni la yang buat napsu aku putus nak gi uptown. berpeluh2 pastu dengan orang ramai, asap sana sini. mabuk oih mabukk.
merujuk pada title diatas, kakak aku ada point out  kedai jual seluar jeans. ada satu board dia tulis 'jeans perempuan'. terus aku cebik. itu marketing penipuuu namanya ...kalau 'jeans pompuan' kenapa aku tak muatt??? aku kan pompuannn...lain kali tulis la menjual jeans sendat dan padat. takdela aku bercahaya mata nak tengok dari jauhh bila datang dekat, salesman tak layan sebab size nan adoo....matiklah asyik nak emo. padahal diri sendiri demokk.

hurm, btw aku da tak nampak dah orang boikot mekdi kat fb. baru 2,3 minggu lepas aku nampak post macam2. apakah usaha2 itu telah terhenti dek kerana genjatan senjata? atau diaorang2 ni dah berubah fikiran? aku ingat bola je bermusim.

No comments:

Post a Comment

Hiking Fuji 2019 for the first time

Assalamualaikum.... Post kali ni panjang sikit sebab aku malas nak buat banyak2 part. 31 Ogos yang lepas, aku dan 10 lagi line up be...