Tuesday 4 December 2012

....

The big bad wolf is around the corner. exsaited sikit since last year aku gi, dah hujung2 book fair, da petang, so macam tak banyak buku dan tak sempat nak belek satu2. so, kali ni sudah tau awal juga, haruslah plan untuk pergi awal..hewhew...this time around kena bawak beg yang besar sikit untuk  carry buku2 pilihan. last time aku gi, bawak recycle bag, lepas tu sangkut kat bahu. lepas tu tak sampai setengah jam, beg dah penuh, tangan pun penuh. maafkan saya kerana bersikap tamak. huhu...tadi kata ujung2 tak banyak buku, tapi penuh jugak beg kan...oh well. aku tipu. buku memang still banyak cuma pilihan tu tak la meriah sangat. aku confirm first week tu mesti lagi meriah kan...so, sebab beg tadi sangkut kat bahu sebelah je, terus bahu jadi besar. sebab sakit. kaki pun sakit.tsk. tsk. parking buntuit kat tepi2 hall MAEPS tu dan terus filter novel2 semua. aku tak pandai mana satu author best ke apa. so, most of the time i'll choose based on the cover and the summary kat buntuit buku. bila tengah filter, baru la nak belek2 satu dua chapter. mana yang tak bape nak best, kita letak tepi. nanti staff2 big bad wolf tu akan tolong simpan balikk...kalau nak suro aku simpan balik, memang merangkak la carik tempat buku2 itu...aku bukan la seorang pembaca yang serius (read: membaca bahan2 yang serius). aku tak suka benda yang protokol sangat ni. macam contohnya, baca buku bahasa dia baku gila. that's sooooo gonna be my sleeping pill. ngeh2. aku suka baca novel, feeling2 sensorang, imagine hero hensem nak mampuih, imagine aku ni la heroin yang teraniaya. hahaha...baru la boleh kurangkan stress. 

lagi satu pengubat stress is having TOP depan mata. so, marilah kita menatap wajah kekanda ku ini...kbai

No comments:

Post a Comment

Hiking Fuji 2019 for the first time

Assalamualaikum.... Post kali ni panjang sikit sebab aku malas nak buat banyak2 part. 31 Ogos yang lepas, aku dan 10 lagi line up be...