Friday 28 December 2012

craving for cakes.
yup. plural. lebih dari satu
dah terbayang2 2,3 jenis dalam kepala.
apekah petanda ini???

anyway, line tenet kat rumah adalah macam siput
so aku decide to have a pre-year end speech
to officially end my 2012 post,

selamat tahun baru uollss....

isnin boss sudah declare cuti. haruslah sukaa
kepada sesiapa yang harus bekerja hari isnin ini,
harap bertabah. dan terus tabah untuk tahun depan....wahhh...looks who's talking
ekceli, aku ni ha yang perlukan semangat dari korang2 yang terbaca entri ini
untuk doakan aku semoga menjadi insan yang lebih tabah.
i really need that...

nope. aku takde plan nak gi celebrate kat mana2 ke.
just like last year, and the previous2 year before
aku hanyalah melepak di rumah
kerana saya tak reti bersosial. maluuu

sebagai penutup tirai
mari kita mulakan dengan bismillah..

semoga tahun depan (2013) ida semakin tabah
dan semakin kurus
dan semakin murah rejeki
dan teruuss hepi
dan dapat jumpa TOP lelaki idaman
dan semoga segala target dan hajat dikabuli.
amin......

btw, aku still tak reti nak edit gambau.
ingat nak edit gambau aku dengan TOP. wakaka. ok. tak kelakar.
rilex ye TOP's die hard fan yang lain
bila 'bermadu' ni kita kena lebih banyak bersabarr....
so, di atas sudah ada gambar aku
maka aku akan just upload gambar beliau
yang aku rembat hasil gugelan.
ate, jumpa pun idok...sobs T__T

makhluk Tuhan paling cekci =P

No comments:

Post a Comment

Hiking Fuji 2019 for the first time

Assalamualaikum.... Post kali ni panjang sikit sebab aku malas nak buat banyak2 part. 31 Ogos yang lepas, aku dan 10 lagi line up be...