Monday 26 January 2015

30DBC: Sesuatu yang menguatkan anda




Soalan ni general sangat.
menguatkan dari segi ape ni??hehe

kalau dari segi kesihatan,
2 supplemen yang aku memang jarang miss consume--- Vitamin C dengan VCOA.
Kalau orang Klang nak Treenea VCOA seperti yang aku consume ni, boleh ke Az-zain Klang. Aku promote bukan pasal aku agen, tapi sebab banyak kebaikannya.

Ok, dari segi kehidupan pulak
yang menguatkan aku supaya jangan cepat givap,
supaya sentiasa berusaha selagi daya
dan sentiasa ambil iktibar dengan kehidupan beliau adalah.....

jeng jeng jeng (saspen ke?lol)

adalah umi.
mak aku.
walaupun bergaduh boleh tahan jugak kitaorang
walaupun dia pernah belasah aku dengan getah paip, hanger dan yang sewaktu dengannya yang tercapai dek tangan beliau masa kejadian, masih terlalu banyak pengorbanan beliau dalam membesarkan aku.

ah, kalau cerita pasal kepayahan hidup kitaorang
aku rasa ramai lagi yang susah

hidup aku ni terpaling susah bila compare dengan diri sendiri je
tapi kalau compare dengan orang lain
mungkin aku jauh lebih senang kan?

while she may not be a perfect mother (which I'm not a perfect daughter too)
I cant imagine my life without her

30DBC: Day 1
30DBC: Day 2

No comments:

Post a Comment

Hiking Fuji 2019 for the first time

Assalamualaikum.... Post kali ni panjang sikit sebab aku malas nak buat banyak2 part. 31 Ogos yang lepas, aku dan 10 lagi line up be...