Saturday 31 January 2015

30DBC- Day 8: 5 lagu cinta kegemaran anda

Hahaha....

mende tah tetiba malu plak rasa baca requirement Day 8 pasal aku bukan la olang yang lomantik....

nevertheless, aku memang suka dengar lagu chenta ni
in fact, any song yang easy to my ears.

my current favorite song is----
.
.
.
.
.
.
John Legend - All of me

aku rasa lagu ni adalah confession seorang lelaki yang sangat sincere and touch deep into the heart... ecece....
boleh la nak jadikan modal ngorat wife korang nanti =)

Banyak lagi lagu aku minat especially 70's, 80's love song
mungkin sebab dulu bapak aku suka pasang lagu ni kat rumah
so lama2 aku pun terjebak....
tapi dengar jelahh tajuk lagu taktau. hehe

mana yang tau tajuk aku list kan kat sini:

2) Bon Jovi - Always
3) Bryan Adam - Everything I do, I do it for you
4) Aerosmith - I don't want to miss a thing
5) Phil Collins - Against all odds
6) Air Supply - Out of nothing at all
7) Air Supply - All out of love
8) Richard Marx - I'll be right here waiting for you
9) MLTR - You took my heart away
10) Ronan Keating - When you say nothing at all
11) LesSang - Someday
12) LesSang - You are the answer to a guy like me


Oih, peramah sangat ni bagi sampai 12. padahal malu. *pang*

No video sebab aku malas nak search satu2 and letak sini
korang rajin2 gi la utube pastu dengar sendiri eh
tapi tak jamin pada korang pun best eh. haha...

No comments:

Post a Comment

Hiking Fuji 2019 for the first time

Assalamualaikum.... Post kali ni panjang sikit sebab aku malas nak buat banyak2 part. 31 Ogos yang lepas, aku dan 10 lagi line up be...