Friday 30 January 2015

30DBC: Day 6- Apa yang anda makan hari ini

Since belum lunch hour lagi,
aku update apa yang aku makan semalam lepas balik kerja

sekarang ni bila dah tinggal sorang, tendency untuk masak adalah amat jarang
sebab biasanya balik kerja dah penat dan bila memikirkan 'the aftermath' of memasak yang renyah macam masak untuk 5 orang (cuci kuali, pisau, perkakas etc etc) lagiiii la malas nak masak =P

walaupun ada orang kata kena praktis sebelum kawin nanti dah kawin senang nak adjust etc etc
seriously tu semua niat dalam hati je
tak laratt la especially kalau dah balik kerja kol 8
so normally lepas kerja aku akan dok terpikir2 nak makan apa
kat sini hamper setiap hari ada pasar malam
tapi pasar malam tak banyak pilihan
kalau ada pilihan pun aku plak susah nak memilih. *ko sebenarnya nak apa pompuan???* hahaha

gitu la cerita nya.
aku ni memilih makan tidak
tapi bila dah ada makanan tatau nak pilih plak
itu masalah aku bila makan luar T___T

so balik2 tak mihun goreng, nasi goreng
tak nasi goreng, beger
itu ajela yang aku akan end up makan
sebab yang lain tu tak retiiii....

minum plak kalau kat warung2 biasa limau suam,barli suam, tea O limau suam...
kadang2 baru order oren jus dan pernah sebab malas pikir, aku tak order air langsung....

*imej gugel pasal malas nak transfer gmbr*
Okla. bye.

No comments:

Post a Comment

Hiking Fuji 2019 for the first time

Assalamualaikum.... Post kali ni panjang sikit sebab aku malas nak buat banyak2 part. 31 Ogos yang lepas, aku dan 10 lagi line up be...