Tuesday 13 January 2015

Perihal tukar kerja

Ni nak cerita pasal apa yang aku rasa eh
kalau korang punya experience differ, jangan libatkan aku. mihmihmih *gelak hemo2*

masa mula2 masuk kerja,
dalam masa seminggu perhatikan proses department aku,
berkobar2 aku nak tukar proses, nak buat improvement.
dalam kepala ni, macam2 fikir nak buat itu, nak buat ini
tapi...

lepas dah lamaaa sikit kerja,
semangat pun berkurang.
macam ni lah manusia (read: aku. jangan memandai terasa plak)
cepat nau nak givap

belum apa2 lagi
impian terkubur sepiii....

aku dapat rasakan energy aku hari ini beza sangat dengan first week
walaupun aku banyak blur dan tak paham,
tapi energy for improvement tu still ada....

sekarang ni? astagfirullah...
nan ado semangat T_______T

takkan nak tukar kerja?
apa cantik sangat muka kau nak tukar2?
resume tak lawa satu hal
ada ke orang nak amik budak suka lompat2 ni???

come on ida
don't give up
this is not you....

No comments:

Post a Comment

Hiking Fuji 2019 for the first time

Assalamualaikum.... Post kali ni panjang sikit sebab aku malas nak buat banyak2 part. 31 Ogos yang lepas, aku dan 10 lagi line up be...