Wednesday 27 March 2013

cuaca kering

Lately rasa panas sangat tengah hari and malam. 
Jenis kuat peluh cam aku, setakat turun gi makan pun boleh mengundang peluh melampau. 
Lepas tu macam panas kering. Ke aku sorang je yang rasa?
Tangan aku pun jadi kering. Letak losyen pun tak jalan T__T

kat ofis ni aku minum air bergelen-gelen kot
pegi toilet sampai 6,7 kali sebab terkench

tapi still la rasa kering je. 
apsai tatau. 
ikut MET  hari ni cuaca paling tinggi 33'C 
takde la panas sangat tapi still la weih sanggup tak kuar ofis sampai balik nanti. 
sebab malas nak berpeluh. nti tak selesa. 

ni cuaca untuk this few days:


sekarang asal petang je hujan. 
tapi nasib timing cantik je dalam kol 4 or 5 hujan
by the aku nak balik kol 6 dah ok. 
ada pun renyai2 sikit =) 

tapi yang tak best nya, lepas hujan mula la orang berpusu-pusu balik
pastu jalan jemm....hwaa...bercinta dari Sprint nak masuk federal. 
itu cara2 naik motor. kalau kereta aku rasa lagi bercinta. 

April punya time table dah berubah. aku bukan back to back.
ada one week untuk rest in between of odit esaimen.
so, lega sikit. =)


emm, btw cane ni nak lembabkan tangan iolls?
tak selesa tangan rasa kering je. 
sentuh pipi rasa alahaii kasau nye la... T__T


No comments:

Post a Comment

Hiking Fuji 2019 for the first time

Assalamualaikum.... Post kali ni panjang sikit sebab aku malas nak buat banyak2 part. 31 Ogos yang lepas, aku dan 10 lagi line up be...