Friday 18 January 2013

Outstation dan VCOA?

Yup, aku rasa macam dah berjaman je tak up entri. 
Hatta entri merepek sekalipun
sebab iolls memang tak sempat...
3 minggu berturut aku back to back outstation...
Balik ofis, dengan paperwork lagi
pastu weekend dengan majlis kawin nye lagii
ohoiii....ramai pulak yang kawin tahun ni...
dalam pada happy2 tu, ada jugaklah sikit jeles
matiklah pompuan tak sedau diri =P

Siapa yang berminat nak beli VCOA,
aku buat COD (Cash on Delivery) untuk area Shah Alam and Plaza Damas
tapi kena confirm sehari sebelum supaya senang nak arrange kan
masa tu boleh la nak telek muka aku ke, nak tanya lebih2 ke apa ke
sebab sekarang ni, aku belum berkesempatan nak upload gambar ke hapa
boleh je kalau nak amik pakai kamera fon, tapi takde kualiti la gambaunye...sebelum dengan selepas nanti sama jee...huhuu....

and berita baik untuk korang yang beli 2 botol ke atas, 
aku tengah bermurah hati nak bagi free gift...
T-shirt from Jakarta or key chain dari bangkok...
hasil rembatan masa outstation itu hari...
so, siapa cepat dia dapat. t-shirt jakarta ada lagi 2 helai je lagi...hoho
tapi itula, gambau muka sendiri pun tak berupload, inikan gambau free gift. >_<"

aku tak berjalan sangat pun itu hari, sebab kena kerjaa..hwaa...
ini penat travelling pun tak habis lagi. 
semalam kemain lagi awal bertolak, sekali driver tu hantar salah airport...
dahla aku paham sawadikap dengan kap kun kap je....
merasa jugakla berlari satu airport dengan beg gedabak2, dengan heels bagai
untuk shuttle from Suvarnabumi airport to Don Mueng airport....T__T
pastu hari ni kena masuk kerja lagi...oih...

eh, dah kol 6. nak kena balik. aku tak pegang kunci office, so terpaksa meng-chowkan diri...

sapa yang nak beli VCOA, sms aku 0137960028 untuk COD okieh..sapa cepat, dapat free gift =)
harga VCOA ni RM40 sajo...jimat postage RM6...


No comments:

Post a Comment

Hiking Fuji 2019 for the first time

Assalamualaikum.... Post kali ni panjang sikit sebab aku malas nak buat banyak2 part. 31 Ogos yang lepas, aku dan 10 lagi line up be...