Wednesday 30 January 2013

Mood dan badan

Aku pernah....

Dapat customer yang sangat cranky. bila tak tertahan dengan beliau, hati terdetik "apsal la beliau ni. period agaknya"

sekali
.
.
.
.
.
.

aku pun bertukar menjadi cranky....

haa..... jangan main2 dengan hormon pompuan. 

sekali sendiri terkena, terus cakap depan cermin- padan muka!

oh. tak best....

bila cranky and moody, semua benda rasa macam tak jadi je.

orang buat kelakar, aku boleh sentap.

orang cakap sikit, aku terus rasa nak marah....

lepas tu tebiat makan pun menjadi-jadi

pipi ni nasib je tak macam baju ada size. 

kalau tak, tatau la nak bagi rating size apa. Extra Large?? hoih.hoih. hoih.

itu belum tengok drumstik sendiri. kalau drumstik ayam sedap la nak masak ciken goreng. 

drumstik sendiri?? alahaiii........

bila mood kelaut, badan sendiri pun rasa tak kena.

padahal selama ni orang dok berzikir kata gemuk, tak rasa apa...

ke, bagus jugak moody ni? bior sentap tengok diri sendiri and tersedar ke alam realiti...

azam kemain nak kurus. tapi dietnye idokk...haha...





No comments:

Post a Comment

Hiking Fuji 2019 for the first time

Assalamualaikum.... Post kali ni panjang sikit sebab aku malas nak buat banyak2 part. 31 Ogos yang lepas, aku dan 10 lagi line up be...