Thursday 10 January 2013

Free gift VCOA sudah ada. mari grab!!

Semalam bershopping di Tanah Abang, Jakarta. 
Sangat puas hati sebab teramat murah
kalau sale di Malaysia pun belum tentu dapat murah macam ni. 
Best sangat okieh... tinggal lagi aku tak convert duit bebanyak ritu
sebab KONON2 taknak beli apa2. so, duit  bajet untuk makan dan standby jela
sekalii....bila dah sampai, terus lupa diri...hahaha...

Gila ke apa. Contohnya, Jaket kulit kalau kat Malaysia aku pernah survey dalam RM120 gitu kat uptown (*ye, level aku uptown sajoo)
Kat Indonesia, half of the price boleh?? Terus rasa macam nak beli banyak2 
Tapi padan la muka aku sapa suro tak tukar duit siap2 kan? 
Terus rasa macam nak kena planning gi liburan lagi disini...hoho...

Ofismate aku beli kasut dalam RM45 gitu. Kasut ala2 but ni. Di Malaysia harga dia berganda-ganda. 
Terus rambang mata. Tapi aku si kaki lebar ni memang susah nak cari size =( 

But anyhow, walaupun 2 jam je menyopping, aku still puas. 
Tapi kalau nak ikut napsu, opkos belum puas >_< hahaha...
harus aku menabung lagi untuk datang lagi. 
passport expired hujung next year. macam membazir plak....*eh, syopping tak bazir. dasarrr

Sapa yang order VCOA dengan aku, free gift T-shirt from Jakarta untuk sapa yang order minimum 2. siapa cepat dia dapat eh...

No comments:

Post a Comment

Hiking Fuji 2019 for the first time

Assalamualaikum.... Post kali ni panjang sikit sebab aku malas nak buat banyak2 part. 31 Ogos yang lepas, aku dan 10 lagi line up be...