Wednesday 30 January 2013

Kesukaan baru

After Family Outing, aku suka melayan Runningman. 

mula2 rasa cam bosan. sebab aku tengok episod 20 lebih. 

sekali terlayan plak.... 

adik aku ada episod 1 sampai 100. hamik kau, santakk melayan

favourite aku monday couple. comel gilaaa....heee....

and of course, Yoo Jae Suk. Kalau baca pasal depa ni, bukan senang jadi artis sana. salah sikit, kena. kalau ko bagus, diaorang memang puji melampau. 

tapi aku bukan nak cerita pasal runningman member, 

aku nak cerita pasal kesukaan terbaru

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Leessang!! 

lagu2 rap diaorang memang best. aku plak memang suka orang yang pandai rap ni *tapi kalau nak compare dengan TOP, aku gila lagi beliau sebab hensem*dasaarr...

tapi ultimate lagu yang aku suka is Remembrance. Sangat mendalam lirik dia....



and.....

siapa layan runningman, memang kenal sangat lagu ni =)

kalau Monday Couple punya moment je, mesti kuar lagu ni...


sambil buat kerja, layan lelagu diaorang memang tak pasan masa...
perut lapar pun tak sedar...
eh. kau memang slaluuu je lapar~~

layann kan ajela budak mood tengah tak betul ni kan...

No comments:

Post a Comment

Hiking Fuji 2019 for the first time

Assalamualaikum.... Post kali ni panjang sikit sebab aku malas nak buat banyak2 part. 31 Ogos yang lepas, aku dan 10 lagi line up be...