Thursday 29 August 2013

Barra, Seksyen 7 Shah Alam

Walaupun aku dah pindah area setia jaya
Tapi still every now and then aku akan balik ke s.alam
Bukan la mengenang cinta lama ke apa
tapi sebab ramai member kat sana and gym aku dah bayar full
So nak taknak kena gigih la...
Nanti duit habis, lemak tak kurang2 plak...

Bulan Puasa haritu membership aku freezekan sampai hari raya...
untung kan bayar full? 
So, aku takde la senak2 perut lepas berbuka nak berkejar angkat berat pulak kan.

And last week Khamis kot,
Aku turun s.alam. Niat asal nak gi gym la sebab lemak den dah bertingkek-tingkek
Tapi memandangkan aku puasa ganti masa tu, so lets la berbuka makan ringan dulu

Sampai je Restoran Barra, tengok menu terus aim pada Double Cheese Naan...


Tengok gambar pun dah rasa stim je. rasa cam nak lagi nak lagi...
dahla murah je RM3.50, sedap lemak berkrim.....
lepas tu hairan nape tak kurus2..hahaha

Aku suka Barra sebab dia bukan 100% Mamak... ada jugak masakan thai..
so, kalau keluar dengan member yang tekak asyiikkk nak mamak, datang sini la sebab aku akan order masakan thai dia..
Tapi Thai dia ni start from 5pm-2am camtu. 
Barra bukak 24jam, so the rest of the day menu dia masakan mamak. lunch hour ada nasi campur.

Cuma yang aku rasa tak bestnye, crowded ramai giler nak mamp
biasalerr area student ni, mana2 kedai ko gi memang manjanngg penuh
banyak duit diaorang ni kan asyikk la makan luor

Masa aku gi ni, student tak ramai...Maybe tengah cuti sem kot. 
so, aman la aku makan naan dia sampai ke cebisan terakhir
lepas bayar tengok jam dah lambat...gym dah nak tutup
giler tak pandai bajet masa aku ni.

journey to the gym pun postpone ke minggu ni...
tolak dua hari demam and semalam menduyung
weekend tableyy sebab iolls bizi
esok taktau la bley ke tidak sebab omma nak datang rumah
jadinye tinggal hari ni je...

janganla napsu mengada sangat nak makan itu ini
balik straighhtt ke gym and bakar lemak rendang, ketupat, lemang semua...
amboii impian nak jadi hot cam kim k, tapi malas

No comments:

Post a Comment

Hiking Fuji 2019 for the first time

Assalamualaikum.... Post kali ni panjang sikit sebab aku malas nak buat banyak2 part. 31 Ogos yang lepas, aku dan 10 lagi line up be...