Monday 8 October 2012

instant update

have been busy with all the back-to-back assignment. 
actually, not too busy sampai tak makan
but, too busy sampai tak dan nak update blog.
so far, my feeling is upside down.
as if my assignment is my roller-coaster journey in auditing.
sometimes rasa okay. sometimes rasa mcam wth yang aku buat niiii T__T

oh, itu takpela,
let just go with the flow. aku pun ada je apply kerja lain. kalo Tuhan da kata rezeki aku kat sini,
then, i'll just berserah.

last weekend (ahad semalam) boleh kata one of my effective weekend
buat banyak benda instead of baring guling2 
sempat gi mrsm kuala klawang, melawat adik yang nak PMR
3 thn dia kat sana, aku rasa ada la 2,3 kali aku gi K.K.... 
so, aku terasa la loser sangat sebagai kakak *sobs
tapi aku bukan bizi larikan diri ke haper
aku kan bizi kerja. 3 thn dia kat sana, aku pun 3 thn kat s.alam
beriya-iya keje sana sini.
daripada k.klawang, hantar mak aku balik seremban and off i went to shah alam balik
jumpa cik marina. my dearest friend for 5 year plus rasanya. da lost count
sempat la sembang2 apa yang patut
then, hantar beliau ke KTM Bt 3, tak sempat nak paneh bontoit,
terus keluar balik. ngeee =)
jmp skandel. chaiiit. yelah, org lain move on dengan live sendiri, why not me kan?

aku ni terlalu la attached to the past sampai aku lupa nak happykan diri sendiri in present
sayang ke, marah ke, terkilan ke, even i cant really buang jauh2
tapi atleast i need to put it aside. bagi ruang untuk diri sendiri.
aku da bagi orang ruang itu happy dengan life mereka, and i think i shud give myself a chance to live life to the fullest.
happy2 dengan kekurangan or kelebihan yang ada. =)
yelah, kot bersedih la bagai orang tak layan, buang masa je
nekad ni nak kena buat2 lupa no tel orang2 yang sudah anggap aku tidak penting
and lambat laun akan teruuus lupa. amiin

citer pasal skandel ni, entahla
aku konpius sikit. huahua. entahla.
rasa cam nak dok dalam gua pun ada gak.
tahpapeje

aku ada wat tracking expenses mana duit2 iolls mengalir
hewhewhew
memang lajuuuu je mengalir mcm air.
padahal ni baru bpe hb tah
so, ni semua menguatkan reasoning aku nak stay wat part time
biarlah sapa yang cakap tak paham kenapa aku kena wat part time la bagai
yang penting aku tak mintak duit ko

aku da start dapat jemputan kawin dari member2 uitm, mrsm untuk november
boleh kata every week aku ada je jemputan
waahhh....baguih la boleh datang amik berkat. 
mana tau rezeki aku murah, jodoh aku next ke kan
bukan la meaning aku ni da nak sangat kawin 
tapi ustazah aku pesan suro doa banyak2
ever since SPM pun dia da suro doa je
supaya akhirnya termakbul hajat di hati =)

so, kalo ada org kawin
mari aku nak doakan mereka
supaya tempias bahagia dapat kat aku jugak =)

okla, sebenarnye mata ni tabley nak ke blog sangat
nti aku tersasar dari aku punya audit esaimen
uih, gilo walaupun aku ni tak minat tak minat
tapi kena jugak la finish what i've started. ececece.....
so, maka korang pun akan kepeningan bila habis baca update yang semua-cerita-cram-jadi-satu


No comments:

Post a Comment

Hiking Fuji 2019 for the first time

Assalamualaikum.... Post kali ni panjang sikit sebab aku malas nak buat banyak2 part. 31 Ogos yang lepas, aku dan 10 lagi line up be...