Friday 21 June 2013

VCOA Testimoni Sendiri *aisegantutupmuka*

Hari tu ada orang tanya
"awak jual VCOA ni, awak sendiri consume tak?"
sebenarnya aku dah consume dulu itu yang berani jual
masa memula sepet announce pasal VCOA ni aku tergerak nak try
saja sebab katanya membantu mengurangkan berat badan.
haha. motip? sebab masa tu aku tak larat weih orang dok keji aku peha besaq

tapi lelama aku dah lali dengan kejian
sekarang motivasi aku is biaq besaq janji sihat....

tapi to be honest tak nampak efek on berat badan pun 

sebab.... 

sebab.... 

mungkin sebab aku ni makan memacam tak kontrol kan
agaknya dia nak kurang je, lepas makan naik balik. nak kurang je naik. 
lepas tu gi gym mengelat. balik rumah tengok runningman aje. huhu. 
lepas tu selalu je lupa nak consume
mana tak senang lelemaks bermaharajalela

tapi efek lain yang aku perasan bila aku consisten telan VCOA ni contohnya:

1) Senang nak membuang
So takde istilah perut senak ke apa. Everyday mesti atleast sekali lawat toilet. Pagi dan malam.

2) Tenaga
Takde la macam kuat gila boleh angkat beras 10kg tu doploh kali. TAK. ai is tetap pompuan. tenaga pompuan yang ayu dan kuyu memang bukan untuk angkat beras 10kg banyak2 kali. 
Tenaga disini maksudnya aku tak mudah lesu. kengkadang duduk ofis pun boleh cepat penat dan ngantok 
tapi aku mampu bertahan sampai loceng habis kerja berbunyi.
Tapi ni tadi tak sahur. tak consume pun VCOA. itu yang lembik *kesianlakita =(

3) Rambut tak macam dawai
Aku pernah terbaca testi orang kata rambut dah kurang gugur. wallahualam. sebab aku tak pasan pun rambut aku gugur ke tak. rambut pen fen dek fek susah nak detect. wakakaka. tapi rambut dah tak kasar macam dulu. dulu mak aii macam dawai kejungnya. sekarang dah kurang kejung.

4) Kulit Muka lechenn??
ekceli buyer yang tegur aku kata lechen la apa la. pada aku sama aje. dulu aku punya muka kuat berminyak. duduk dalam ekon lagi menjejes kuar. tapi since consume VCOA dah kurang berminyak. 

apsal aku konfiden je kata semua ni kesan dari VCOA? sebabnya aku memang consume VCOA sajooo... takde lain sebab tak berani nak try. nak try Ephyra tapi cam mahal plak nak maintain bulan2. 


efek no 1 macam keji je nak bagi bahan bukti. takkan nak buat log book plak aktiviti keluar masuk toilet. kejiiiiii gile....

efek no 2 ni pun takdop bahan bukti hakiki. takkan nak letak CCTV kat cubicle ahkak supaya nak monitor lesu ke idok. tamau ah. mahai nau. lagipun nanti terbongkar rahsia aku main candy crush. eh. haha

efek no 3 ni kenot ok. aku kan bertudung. so, harap faham.


maka, silala tatap muka vain aku ni. pestime nak vain muka sajoo. maluu =P
tapi atleast ada la bahan bukti. dah lama aku consume. dah nak masuk 6 bulan. kemain setia lagi. 

tapi dalam setia tu ada jugak la terlupa la, terskip makan la, kenyang-sangat-sampai-taleh-telan-ubat la. tu semua la tu. ai manusia biasa. huhu. 

sesiapa area Seksyen 7, Shah Alam boleh la roger2 kalau nak try

Harga: RM40 sebotol 
Kekdah Pembelian: COD sahaja
Sms: 0137960028 
Jangan call sebab ai is bizi kat ofis and line tepon kat rumah aku is bengong. so, sebelum kesabaran korang teruji baiklah sms sajoo..




No comments:

Post a Comment

Hiking Fuji 2019 for the first time

Assalamualaikum.... Post kali ni panjang sikit sebab aku malas nak buat banyak2 part. 31 Ogos yang lepas, aku dan 10 lagi line up be...