Tuesday 28 May 2013

Big Brother, Shah Alam

Last week terbloghop ke sini 
dahla masa tu tengah puasa, memang mengundang padah je....
tertelan-telan ailio aku nengok gambau makanan. 
so, balik je dari kerja khamis lepas terus gigih ajak akak aku cari restoran Big Brother

Sangat tersorok ok.
Aku first time sampai area kawasan hospital
ada sikit kejakunan disitu haha
sebab dah 3 tahun kot dok S.alam tapi seksyen 7 pun belum habis tawaf T__T

kalau dari federal highway, exit padang jawa lepas tu cari jakel. ha, seksyen 7 area situlah. tapi area kedai belakang2 tau. 

cari sen heng; big brother row belakang seng heng. hahaha. 
apa jenis direction pun aku tatau la. tapi, aku kalau gi mana2 nama jalan ke, nama seksyen ke susah nau nak melekat kat kepala. so, aku based on nama kedai or bangunan ke. yang signboard dia besauu giler. settle! 

Tapi sekarang dah tau, boleh la nak jejak kaki lagi
tak boleh selaluuu la tapi. 
belanjawan tak mengizinkan...haha

Aku order Sesame Chilli Dory
Akak aku order Turkey Spaghetti ke apa tah
Pastu kitaorang order jugak ciken, ham and turkey salad

pehhh konfiden je order macam2 kan. 
al-maklum tengah puasa, so konfiden level tinggi je boleh habiskan semua tu

salad dengan spaghetti akak aku punya sampai dulu
salad dia terbaik. ranggup. 
10-15min lepas tu aku punya pun sampai...
masa tu terus rasa alamak.
mampu ke habis??
sebab portion dia sangaatttt besar
actually semua pun portion dia besar
of which aku suka la berbaloi dengan harga

bila dah turn sesame chilli aku sampai terus menyesal makan salad banyak
sebab perut is tak muat dah T__T
sedap weihhh spaghetti pedas2... baru anak nisimlan. hehe...

end up memang tak habis pun makanan =(
nak tapau bawak balik sikit sangat
nak makan lagi perut dah senakk...

hmmm...next time kalau nak gi lagi
tak boleh tamak2 sangat. nanti membazir


Daun2, Spicy dori, spageti turkey

No comments:

Post a Comment

Hiking Fuji 2019 for the first time

Assalamualaikum.... Post kali ni panjang sikit sebab aku malas nak buat banyak2 part. 31 Ogos yang lepas, aku dan 10 lagi line up be...