Tuesday 7 December 2010

remember the sixth of December

walaaaa......first day practical training kat Goonting & Chew and to tell u the truth, mmg tak ready langsung nak praktikal...let alone nak baca buku ke ape...balik keje kol 1 lebih, pastu gi makan jap dengan budak2 ni and then balik borak2 lagi baru tido...kol 5 kot baru boleh lelap betul2...pastu kol 7.30 da kena bangun..warrghhhh....tapi gagahkan diri jugak la coz 1st day training taknak la give a bad impression...

aku dapat group A while adilah group B...group aku dengan Audrey Har....sungguh laju dia mengajar in English plak tu...not that aku tak paham ape dia cakap but the transmission process tu laaammmbaat sikit...and then semua kerja macam nak siap on the spot...huh!! sungguh2 la tak bersedia aku nak hadapi semua ni...waaaa.....

semoga on the sixth of May 2011 nti aku akan berubah menjadi seorang yang berbeza....akauntan yang memberi makna

No comments:

Post a Comment

Hiking Fuji 2019 for the first time

Assalamualaikum.... Post kali ni panjang sikit sebab aku malas nak buat banyak2 part. 31 Ogos yang lepas, aku dan 10 lagi line up be...