Tuesday 7 December 2010

cinta dan sayang 2 perkara berbeza...jika menyayang, belum pasti lagi kamu ada kekuatan utk bercinta..jika mencinta, kamu sayang dia semahu-mahunya...tapi, sayang lebih berbaloi rasanya...kerna, ia tak pernah luput... cinta, banyak pahit manis....banyak onak duri...perlu banyak chemistry...sekali kamu hilang cinta, selamanya akan hilang...tapi sayang, sekali kamu hilang sayang, dua kali dia datang pulang....

kalau tak mampu bercinta kerna takut kehilangan, mulakanlah semula dengan menyayang...kelak kamu akan redha dengan siapa pun dia bersama..macam mana sekalipun onak duri melanda....

sayang is immortal...it's what differentiate between true love and lust....

jadi today, saya decide untuk menjadi seorang yang penyayang...seorang yang akan kekal menyayang selagi hayat dikandung badan....maka, saya akan menjadi redha dengan segala ketentuanNya...saya bisa merelakan dia dengan hati yang ikhlas dan tenang....kerana saya sayang, saya tetap akan merindui dia...tak banyak sikit pun jadila....

No comments:

Post a Comment

Hiking Fuji 2019 for the first time

Assalamualaikum.... Post kali ni panjang sikit sebab aku malas nak buat banyak2 part. 31 Ogos yang lepas, aku dan 10 lagi line up be...