Thursday 25 November 2010

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." — Marilyn Monroe

Lama tidak ku ketemu..
Lemas resah ku menanggung rindu..
diam-diam aku cemburu..
pada masa yang telah menjauh~~~

merajuklah hati, membawa diri...
bagaimana hendak aku menanam benci?
bila rindu yang datang tidak berhenti...
sayang yang hadir membukit tinggi...

sayang kamu tidak ketahui..
atau mungkin memilih untuk berdiam diri..
meninggal ak seorang sepi...
mengumpul kekuatan untuk berdiri..

jika kamu katakan cinta itu indah,
aku memilih untuk memanggilnya gundah,
kerana hati yang sentiasa keluh kesah,
sedikit lagi mungkin kan rebah..

I miss ur laugh,
I miss ur expression,
I miss ur joke,
I miss ur everything...

Turning 22 without u beside me,
it's like a birthday,
without anything..

but i have to realise u r happier there
u might not miss our time together
or maybe u dont have the slightest idea
that i never miss someone like i miss u today..

takdir Tuhan siapa pernah menyangka?
Pagi panas, petang mungkin ribut melanda..
Takdir Tuhan sudah jelas menyata,
Kamu, aku, bukan ditakdir bersama...

Demi masa rasa akan pergi...
sementara itu biar aku terus menanti..
mengharap kamu datang kemari
supaya dapat ku lepas rindu yg menyesak ini...

jika takdirNya kamu akan bersatu berdua
akan aku doakan kamu bahagia..
kerana sayang yang mendalam terhadap kanda,
aku redha kita tidak bersama...

Pergilah rasa, pergilah sayang
pergilah ingatan usah dikenang
orang jauh sudah ada yang sayang

sayang sayang hamba turutkan
doakan hamba bertemu pasangan
yang bisa menjagaku seperti kamu
yang boleh melupuskan ingatan terhadapmu

No comments:

Post a Comment

Hiking Fuji 2019 for the first time

Assalamualaikum.... Post kali ni panjang sikit sebab aku malas nak buat banyak2 part. 31 Ogos yang lepas, aku dan 10 lagi line up be...