Sunday, 3 March 2013
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Hiking Fuji 2019 for the first time
Assalamualaikum.... Post kali ni panjang sikit sebab aku malas nak buat banyak2 part. 31 Ogos yang lepas, aku dan 10 lagi line up be...
-
Ituari kan menghantar cousin aku ke Batu Gajah untuk wedding dia? Sabtu lepas reception belah kitaorang kat Putrajaya Biasa kalau gi wedd...
-
minggu ni kan setiap pagi nak gi kerja, aku akan ingatkan diri sendiri untuk renew license thanks to polis yang buat road block last week...
-
Hi...Anyong~~ Entry ke Melbourne pun tak settle lagi tapi ada hati buat entry baru...hehe... Takpela, since semangat Korea tu masih mem...

No comments:
Post a Comment